hari dEmi haRi...kiNi saya mampu tersenyum...

hampir 5 minggu saya di sabah...hati mula risau..risau sebab hati ni tidak rasa mahu pulang ke semenanjung lagi..erti kata lain..saya da jatuh cinta dengan sabah dan orang2nya juga... :)


sepanjang 5 minggu ini,macam2 suka dan duka saya lalui bersama2 dengan rakan2 baru saya...tapi apa yang penting..sesibuk mana saya dengan hal duniawi ni,saya akan pastikan urusan ibadah wajib saya tidak akan saya tinggalkan...semoga Allah permudahkan urusan saya disini...

dua hari yang lepas,saya baru sahaja menjalani kursus BLS bersama2 dengan rakan sekerja..alhamdulillah,kursus yang kami lalui berakhir dengan jayanya...

(sahlani,rozi,aisyah dan saya..) 

 (aisyah,saya dan manikin...huhuhu)

(prosedur baby choking...)


sekarang hati saya da tidak risau sebab disini sudah ada yang sudi menjaga saya.. :-p ...
tapi walau apapun hati ini tetap rindukan tanah air saya..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment