seCret'recipe punYe cerita...

hai...assalamualaikum..tiba2 pula rajin nak update blog malam ni..
alhamdulillah..hari ni kerja petang..semua berjalan dengan lancar..cuma sebelum balik tadi saya adahantar patient naik wad..time tengah hantar baru perasan saya tidak inform lagi wad tersebut untuk hantar kes..aduh..teruk juga kena marah lagi..tapi xpela..lain kali kena hati2 lagi..


malam ni tiba2 rasa mahu makan kek yang saya makan dengan kawan2 seminggu yang lepas..urm,bila lagi saya dapat makan ye kek 2...huhuhu..tunggu gaji la jawabnya..








huhu..lupa plak..dan sekali lagi saya bersyukur sangat2 sebab walaupun saya bru umur 21 tahun tapi saya mampu memiliki sebuah kereta dengan bantuan dari papa..terima kasih papa..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment