pApa,,i lOvE u!!!!!

dari dlu aku slalu pkir..
dmanakh tmpt aku di
hati PApa..
blh dikatakn stp mser aku pkir tntgnyer..

aku rindu wk2 kmi bsmer ketika dlu..
tp aper hak aku..
sume da tjd..
aku mendrita..
hnyer mmpu mngih simpati..
dri seorg ay
h..

stp kli aku tpndg wjah PApa..
perasaaan ksih syg,simpati yg teramat kuat aku lalui..
adkh i2 dikatakn mlp
skn rindu?..
nth..aku pum x
tau..

td aku p umh knh..
nk htr kopok..
p ngn PApa..
aku slalu perhtikn...
stp kli PApa ktemu ank2nyer..
anknyer cm xbraper nk lyn..
kdg2 blh dktakn kurg ajr..
knp???
ap slh PAp
a aku???
aku pum kdg2 trase ngn sikp papa..
tp prasaan dendm xprnh mlkt pda diri ni..
aku pum xnk ajr prasaan dndm ttnm dlm dri ni..

n aku hrp..
n aku slalu doakn..
moga Allah buker pin2 ati sumer org yg mnyayangi aku..
agr blh trima PApa ak
u sbaik yg blh..

i love u papa..
love u so much..
zti akn doakn ksjhtraan papa..
ap yg pntg..
sgla pnyakit yg mnimpa diri papa akn smbuh akhirnyer..

moga papa bhagia..
dsmping insn yg blh mbhgiakn papa..
walaupum bkn zati di
sisi papa..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment