kInAh jAtuh tgGa..hAk3

[moga pshbtn kmi abdi slmenyer..amin]
09.04.09..khms..
hai sumer..
da lmer kn aku xtlis blog ni..[2
hri jew]..
huk3..time ari k
hms..
tnper dirncg..
aku p skul..

[sempat ag posing kt dpn skul]

nk tmn syido amik sjil..[smbil2 amik ak
u pnyer sjil gk]..
syido dpt tmuduga k uitm hri sb2 ni..
waaa!!!aku xdpt ler..

sdey sgt..
huk3..redha jer..
kitorg p skul ngn pupu syido..
erm..pupu syido 2 ader mslh yg tlalu byk..
pnjg klu nk dicritakn..

[mcm org mngndung kn..adui..aku da diet da..]

kitorg p pntai sbak..
mkn kt sner..
lps2 kitorg trus pulg..


10.04.09..jumaat..[arini ler]
[tjamnyer mter..tp kiut kn..hak]

arini..sperti yg dirncgkn..

aku p myuart belia mpkb..
aku,syido,amir,n umair bhgianlajnah penginapan dan pengngkutn..
dan sperti yg dirncgkn juga..
aku n kwn2ku juga berani mnyuarakn pndpt kmi..
coz aku tgk dlm tentatif ni tlalu kucr-kcir..
so..amir pd mulernyer brani bsuara..
aku pum wt2 brani gk..hak3..
tmpt duduk aku sme btul ngn tmpt duduk syakir..
setiausha kmi..
dier comel sgt,n berkaliber..
'mfH' aku duk kt tpi dier..
amir pum duk kt tpi syakir..
msyuart kmi berjln ngn lncr..
smpai kitorg xsdar mse kmi da hmpir suntuk..hu3..
mrh tau 'mfH' aku..
cz dier jnji ngn ayh dier nk p amik kul 10stgh..
tp dier p amik kul 12 sku..
cian sgt k ayh dier..
lps 2 kitg p duk kt inovasi,solt kt sner..
lps 2 kitorg p kmpungkraf..
mtk tndtgn cg lukisn syido..
tp hampeh..cg dier bz smpai xsggp lyn kmi..[cian tol]
lps2 kitrg tru sblik..[ngn bas]
time nk trun dri bs..
kinah tjtuh dri tgga bas..hak3..
pecah prut kmi mngilai..hak3..[cian dier..hak3]
lps2 kitorg p tdo jp kt umh syido..
pnt sgt..[pnt mngilai]
lps 2 kitorg blik..kul 7stgh umi mai amik aku..
adui..aku nk tdo ag umh knh..
tp phm2 ler umi cmner kn..
agh!!pntnyer..mlm ni aku nk tdo puas2..
slmt mlm..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment