peNat bLer pkIrkaN.....

tGgl 2 paper ag..
xsBr nk hbiskn sumer paper..
aku da xsbr nk blik umh..
nk tgk adik bru..
nk jumper mFh aku..

tp ader bnda yg lbh pntg yg aku nk wat..
aku nk slesaikn sgla mslh yg aku hdpi skrg..
mslh yg aku rs xkn ader jln pnyelesaian laen kcuali..
kcuali aku tgglkn dier n biarkn dier bhgia..
coz aku tau klu still ngn ak,
rmai ati2 yg akn terluka..
n ati aku trut terluka..
akn lbh mndrita..
so,better aku undur dri..

aku slalu minta pd Yang Esa moga atiku mudah u lupakan dier..
atiku xkn mndrita bler aku tgglkn dier..
mkin mnmbhkn klgaan...
mkin wat dier n sume org bhgia..
ak xslhkn dier..
sume ni slh ak coz aku yg p cri dier..
mmg slh ak..
amik risiko..
ak sggp mghdpi risiko tp dier yg xsggp..

xpela..
walaupn dier pntgkn dri dier sndri,
tp ak xslhkn dier ngn ap yg terjd..
aku syg dier..
aku nk dier bhgia..
ak xnk mmliki dier coz aku sudh dmiliki oleh mFh aku..

syg aku terhdp mFh xader tolak bndingnyer...
coz dier sggp sbr ngn aku..
mnyayangi ak ngn spnuh ati..
walaupn aku da byk kcwakn dier,
tp dier ttp brada di sisi ak time ak sush..

abg,maapkn zati..
zati akn cbe u bhgiakn abg...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment