slmz sumer...

slmz sumer..
arini bru aku wt
blog ni..aku akn tulis kish2 hidup aku yg menarik untuk dikongsikn kpd kwn2 sumer..
first..aku nk perkenalkn diri..nama aku nurul izzati binti abdul aziz..
umo 18thn u thn ni..uhu..aku ad rmai sgt ahli kluarga..n aku da mmpunyai clon suami nmernyer muh
amad hafizullah..aku sygkn sume anugerah yg Allah tlh berikn kpd aku..
erm..arini aku xder wt paper..cm biasa..time nk tggu rslt ni kner tlg mk aku ngasuh..suke sgt dpt tlg mk aku ngasuh..bdk yg aku ngasuh 2 sgt comel n pndai sgt tau..umo dia bru sthun..oo..luper nk gtau..aku skrg tgh wt lsen wth kinah n shida..kinah ialah 'kem
bar' aku..n syida kak agkt aku..sptutnyer arini aku kner p blajar keter tp sbb ujn aku xjd pi..ptg td aku gduh ngn clon suamiku..erm..aku sgka slamer ni xder istilah kongkong dlm hidup kitorg tp xsgka dia aggp aku terlalu mengokong dia...ap yg ptt aku wt agr hbgn ni lbh mekar..aku tlalu mghrpkn hbgn ni smpai k akhirnyer..moga Allah mlindungi ati kmi..rslt mggu dpn nk dpt da..huh!!!aku pohon padaMu ya Allah..beriknlah kami kcemerlgn..dn kami ykin kcemerlangan kami mbwa sjuta kgembiraan kpd ibubpa kami ya Allah..amin ya rabbal alamin..stakat ni jer la blog ni u hari ni..k..moga saat2 yg akn dtg mbwa sribu kgmbiraan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

im just kid? said...

weSs..po kena..HEe..piyo eh??
ic..trGAt doh skit2..hEe..

Post a Comment